کمربند زنانه و مردانه کشی

یکی از راحت ترین و جدید ترین کمربند های دنیا که در حال حاضر در ایران نیز تولید شده است، کمربند بدون سگک است که به گونه ای طراحی شده است که برای در آوردن شلوار و حتی رفتن به دستشویی نیاز به باز کردن کمربند نیست و تا هر موقع که تمایل داشته باشید کمربند روی شلوار مورد نظرتان باقی می ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مدل که به کمربند بدون سگک معروف است به دلیل نداشتن سگک در زیر پیراهن، مانتو یا لباس هیچ اثری نگذاشته و لباس رویی شما در بهترین حالت قرار خواهد گرفت و علاوه بر آن فشاری نیز بر روی کمر شما وارد نمی نماید. 

 

 

 

 

 

این کمربند را می توانید از کمری شلوار رد نموده و به بند های جلویی کمری از طریق دکمه فلزی متصل نمایید و بعد در سایز دلخواه خود تنظیم نمایید. طول کمربند تی اس TS که دارای جنس کشی بسیار محکم است را می توانید از سایز شلوار 34 تا 46 تنظیم نموده و به راحتی استفاده نمایید.

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران

 

 

 

 

 

 

 

این کمربند که از محبوبیت جهانی بالایی برخور دار است به ویژه برای خانم ها بسیار جذاب است ولی همه افراد خانواده و حتی زنان بار دار می توانند از آن استفاده نمایند. این کالا هدیه ای عالی برای خانم ها، آقایان، همسر و دوست شما خواهد بود. در صورت دلخواه می توانید کلیپس هاتی فلزی ساده تهیه نموده و به قسمت جلویی وصل نمایید تا برای پیراهن یا شلوار خود به آن شکل نیز استفاده نمایید.

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
کمربند کیفی برای استفاده در هنگام ورزش، پیاده روی و کوهنوردی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان